Екстер҆ єр Porsche Panamera 2021 модельного року виглядає дуже зібрано за рахунок нових матрічних фар та продуктивних бамперів. Виробник розширив асортимент колісних дисків та елементів декору з карбону. Під капотом моделі Turbo S працює 4-літровий турбований двигун на 620 к.с. та 820 Нм крутного моменту. Першу сотню топова модифікація долає за рекордні 3,1 секунди, що робить її найшвидшою в сегменті флагманских седанів преміум рівня. Меньш екстремальна але більш економічна модель Panamera з індексом 4S E-Hybrid має в своєму розпоряджені додатковий електродвигун на 134 к.с. та бензиновий 6-циліндровий силовий агрегат об҆ ємом 2,9 літра. Загальна потужність дорівнює 552 к.с. та 750 Нм крутного моменту. Прискорення цієї версії з 0 до 100 км/год складає 3,7 секунди, при цьому така компановка дає можливість долати до 50 км шляху лише за рахунок електромотора. Разом з базовою та топовою версіями Porsche Panamera презентовано модифікацію GTS, яка оснащена схожим двигуном з моделі Turbo S, але який було дефорсовано до 475 к.с. та 620 Нм крутного моменту. Трохи пізніше німці запропонують базові варіанти Panamera та Panamera 4S з 2,9-літровим 6-циліндровим мотором на 325 к.с. Дизельних двигунів в Porsche Panamera не передбачено.
Інтер҆ єр оновленого Porsche Panamera зберіг архітектуру попередника, але поступово відійшов від классичних кнопок у бік сенсорних панелей. Якість матеріалів оздоблення салону відповідає найвищим крітеріям преміума. Крім цього новачок може похизуватися розкішним обладнанням та функціональністю.
Старт продажів рестайлінгової Porsche Panamera почнеться вже не забаром, тому вже відомі орієнтовні ціни. Так, за базову модель німецький виробник просить 80 тисяч євро, а за топову біля 150 тисяч євро…